X
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ۱۳۹۰
چچ

معاونت توسعه مدیریت و منابع

نام مسئول واحد:

سید حسین حسینی - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع
تلفن: شماره مستقیم 07433339007
فکس: 07433334079
پست الکترونیکی:
آدرس: یاسوج - بلوار مدیریت - مجتمع ادارات - ساختمان شهید جمشیدی
آدرس سایت: https://kvb.mimt.gov.ir
شرح وظایف:

اداره امور مالی و اداری

نام مسئول واحد: آرش موسوی فرد- رییس اداره امور مالی و اداری
تلفن: شماره مستقیم
فکس: 07433334079
پست الکترونیکی:
آدرس: یاسوج - بلوار مدیریت - مجتمع ادارات - ساختمان شهید جمشیدی
آدرس سایت: https://kvb.mimt.gov.ir
شرح وظایف:

اداره منابع انسانی و پشتیبانی :

-پیش‌بینی و تأمین نیروهای انسانی مورد نیازبر اساس تشکیلات مصوب و در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط
- اجرای قوانین، مقررات و کلیه ضوابط مربوط به استخدام، طبقه‌بندی مشاغل و سایر وظائف تفویض شده
- همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها و واحدهای اجرائی استان جهت پیشبرد برنامه‌های استانی
-صدور احکام کارگزینی کارکنان با توجه به اختیارات تفویض شده
- بررسی نیازها و فراهم آوردن امکانات رفاهی، تعاون و بهداشت کارکنان سازمان
- پیش‌بینی و برآورد و تأمین نیازهای کارکنان در زمینه وسائل و ملزومات و نگهداری و توزیع آنها در چارچوب قوانین و مقررات
-انجام اقدامات لازم در زمینه تأمین خدمات عمومی نظیر آب، برق، سوخت، حمل و نقل، نظافت، تأسیسات، مخابرات و کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعین
-حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد ، مدارک و پرونده های عادی مطابق مقررات و اصول بایگانی
-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده
-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه

اداره امور مالی :

-نگهداری حساب اعتبارات بر اساس بودجه مصوب وتهیه گزارش از هزینه انجام شده
-تامین اعتبارات برای پرداختها و اعتبارات عمرانی سازمان
-ثبت و نگهداری حسابهای سازمان اعم از اعتبارات جاری و عمرانی
-نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی وعنداللزوم تهیه دستورالعمل‌های داخلی جهت رفع مسائل و مشکلات موجود
-تهیه و تنظیم اسناد هزینه مربوط به سازمان
-انجام امور مربوط به دریافتها براساس قوانین و مقررات
-رسیدگی به اسناد هزینه ها ازنظر وجود مدارک لازم و تطبیق آنها با قوانین و مقررات مربوط
-ثبت ونگهداری حساب‌های مربوط به سازمان و تهیه و تنظیم گزارش‌های لازم در اینزمینه
-ثبت و نگهداری حساب اموال سازمان و نظارت بر اجرای قوانین و مقرراتمالی
-انجام سایر وظایف مربوط به امور مالی با توجه به اختیارات تفویضشده
-تهیه و تنظیم گزارشهای مالی لازم و ارائه به مسئولین ذیربط
-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 6.8283805847168
Query time: 6.0685977935791